violin Bass

2010.09.01. 17:56

No elkezdődött a suli.

Leírom a Noname-violinBass történetét.

Egy padlássöprés aklamával került hozzám. egyik ismerősöm költözködött és megtalálta az tizepár éve a padláson heverő gitárját. Nekem adta.

ilyen volt a "kezelés elött":

 

szoval jött a szétszerelés, merthogy működő elektronika volt benne, aztán a festés leteakarítása. Kromofággal leöntöttem, és külömböző eszközökkel lenyúztam a fényzést ami mint látszik a képeken eléggé odavolt.

Kromofág után csiszolás és hibajavítás, emrt apróbb horpadások, meg a hátlapon egy teljes testen végigfutó hosszanti repedés volt. ezeket A jól bevállt autós tapasszal eltüntettem, és már meget is a pepecsmunka.

az elképzelés az volt hogy a kottaírásban használt 5 vonalat és hangjegyeket festek rá. Ezt a  tervet öntapadós matricával ( matricapapír) oldottam meg. szikével kivágtam a vonalakat, és a Barátnőm megrajzolta a hangjegyeket, meg egyéb kellékeket, amit kivágtunk.

közben történt egyfeketére fújás, így a gitár matt fekete lett. Mindenhol, fej nyak, test. száradás után felragasztottam a matricákat és újabb fújás Matt fehérre. száradás után egy nagyon vékony fényes fehér réteg és a még friss festék alól le szedtem a matricákat. 

Száradás után összeszerelés. és Tádááámm: az apróbb festési hibákat amik látszanak azt késöbb javítottam, száradás után.

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr452264909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása